13 Aralık 2008

Merhabalar

Günaydınlar bu bustiyeri netten buldum ve bu sayfamda netten işlerin olduğu sayfama yer vermek istedim. http://sandracascaes.blogspot.com/ adresinde daha değişiklerini görebilirsiniz.Önümüz yılbaşı eğlenceye gidecekler için şık bir gece kıyafeti olabilir.Başlamak isteyenlere kolaylıklar dilerim

23-8-2008 Bügün bu saatte yenice bilgisayarın başına geçtim güzel arkadaşlarım.Dün yoldaydım ve ancak dün gece saat 1 de evimize ulaşabildik.Ailece hastayız sanırım klima bizi mahvetti,sağolsun oğlumda üstümüzü açtığı için hepimiz gripiz ve vücutumuzda biraz kırgın.Ben bugün öğlene kadar işlerimi yaptım ama bana sorun......şimdi oğlişim uyuyorken biraz bloğuma bakayım dedim sonra yemek için hazırlık yapacam malum tatilde hazır yedik şimdi iş başıma kaldı.Tabiki yüzdük yedik şimdide evi özledik geldik.Tatilin en eğlenceli kısmı dönerken yol kenarından birşeyler almak çok hoş.Mesala eşim bu işi çok sevenlerden;Finikeden:zeytinyağı,sabun,çay,Antalyadan:portakal,Kumlucadan:üzüm,balık,süzme ve çıta balı,fasülye,polen,Burdurdan:tarhana,nohut,yaş çekirdek,domates,yumurta,semizotu,Afyondan:sucuk,sütkaymağı,kaymaklı ekmek kadayıf tatlısı,Sivrihisardan:çömlek,köy ve tandır ekmekleri,kaşar,yine oranın ürünü sucuk,çökelek, ve peynir......gibi şeyler aldık.Tabi bunların çoğunu eşim seçti.Biz tatilimize Antalya-Adrasandan başladık.İlk gittiğimizde oralar daha körpeydi çok insan yoktu şimdi kalabalık olmuş.Orada 4 gün kalıp Finikeye geçtik ve orada bir otel bulup yerleştik.Adrasanın suyu Finikeye göre biraz soğuk malum çocuk olunca deniz suyu biraz sıcak isteniyor.Sıcak deniz suyu denince aklıma Tunus geliyor;Elif 1.5 yaşındayken gitmiştik.Ama Efeyle mümkün değil çünki uçakta bana mum tutturuyor.Kızım sakindi onunla gitmek daha iyiydi.Neysegezdik dolaştık çöplüğümüze döndük.Sağolsun eşim gezmeyi seviyor ,ben hamileyken,Elif küçükken çok gezdik.Akdeniz ve marmara sahillerini hep dolaştırdı.Bu sayede ramazan alışverişlerimizde tamamlanmış oldu Allah tutmayı nasip eder inşallah diyorum.Döndüğüm için ve sizlerle olduğum için çok mutluyum hepinizi yürekten öpüyorum iyi hafta sonları diliyorum.......
*******************
Selamlar arkadaşlarımmmm.Tatil sonunda benim kapıyıda çaldı ,şimdilik tatile gidiyorum dönüşte herkesi özlicem.Bloğumu ziyaretleriniz ve haberlerinizle yalnız bırakmayın,kapım hepinize açık gelin dolaşın.Sevgiyle herkesi öpüyorum heyecanla görüşmek üzere........
-NETTEN ÖRNEKLER-

Yazın verdiği hava insanı ağırlaştırıyor ve bende diğer arkadaşlarım gibi elişi yapmada ağırlaştım.Bendende şimdilik paso diyorum.Sizlere netten güzel örnekler sunmakla yetiniyorum.Fikir istersiniz diye yayınlıyorum.Geçen gün cumartesi bahçemize gittik ve orada iki günlük çadır kampı yaptık.Daha evimiz bitmedi ama biz heveslendik ve siftah yapalım dedik.Bahçe insanı çok yoruyor ve ilerde oranın resimlerini sizlerle paylaşırım....

15 yorum:

orgu38 dedi ki...

merhaba 10 gündür tatildeydim sitenizi ziyaret edemedim.Yeni siteniz hayırlı olsun

yapraksarma dedi ki...

ooo tatil güzel geçiyordur umarım canım

ilmekilmek dedi ki...

canım uzatmalı senelik izin yüzünden evde değildim,yeni geldim, arkadaşlarımı ziyarete ancak yeni yeni çıkabiliyorum... çantalar harika görünüyor... görüşmek üzere arkadaşım.... sevgiler..

yapraksarma dedi ki...

merhaba canım bende size daha nice kandiller dilerim.sevgilerimle canım

yapraksarma dedi ki...

güzel tatiller canım.aslında büyük yorgunluk ama deniz çok güzel..hatta muhteşem sevgiler

ilmekilmek dedi ki...

günaydın nuraycım, hoşgeldin, tatilinin iyi geçmesine çok sevindim, dinlenmiş ve zinde olma zamanı şimdi, önce ramazan ardınan okulların başlaması derken bir koşuşturmaca bekliyor nede olsa(hatırlatmak istemezdim ama!)... arkadaşım bende izinden geldim derken şimdi arka arkaya misafir ağırlıyorum (Allah kesmesin tabiki geleni gideni), buyüzden çok sık oturamıyorum pc başına, sen ve birkaç arkadaşım daha blogspota geçtiler ama yeni adreslerinizi henüz ekleme fırsatı bulamadım, yeniden bir gözden geçirme yapmam gerekiyor ilk fırsatta... canım şimdilik ben kaçtım, sana mutlu bir hafta diliyorum... sevgiler..

Nur Kılıç dedi ki...

Merhabalar hoşgeldiniz blogspotçular ailesine :)
Umarım ugur getirir size Sevgilerimle...

elifgülcelem dedi ki...

çok güzeller eflatunluya bayıldım...

Adsız dedi ki...

sevgili arkadasim gesmis olsun ,giderken biraktiklarin bir harika elerine saglik arkadasim bizlerle paylastigin icin tesekkur ederim iyi tatiller canim gorusmek dilegiyle,,yaseminlerim,,

ilmekilmek dedi ki...

selam canısı nasılsın, büstiyerler çook şık, kullanabilene alternatif modeller...
umarım bayramın güzel geçmiştir...kocaman öptüm seni, görüşürüz... bay...

ilmekilmek dedi ki...

canım bi uğrayıp bakayım arkadaşıma dedim, hayırdır yoksun, işler yoğunmu buaralar,umarım herşey yolundadır... k.i.b. canısı... iyi geceler...

Suppruss dedi ki...

Merhabalaar,çıtı pıtı hanımlar için çok şıklar... Mutlu hafta sonları.Sevgiler.

http://supprusstaki.blogspot.com/
http://supprussceyiz.blogspot.com/

nerimandaninciler dedi ki...

selamm hemşerim.yorumunuzda link vermediğimi söylemişissiniz ay canım yaa unutmuşum evet doğru adresedesin yani benim link adresim -nerimandaninciler- biz ankaralı olarakda blogcu toplantısı yapıyoruz her ayın ilk cumartesi katılmak istersen senide aramızda görmekden gurur duyarız ,mesela ocak 3 de var yine .eğer katılmak istersen buluşacağımız yeri söyleriz .iyi günleriliyorum

ELBİSTANLI dedi ki...

Alnı secdelerde duran hatrına,Hesabı nefsine soran hatrına, Gözlerini ilimle yoran hatrına, Emaneti yoluna seren hatrına, Seni sevindiren söz hatrına, Kabe'de aglayan diz hatrına, Muhammed kokulu gül hatrına,
Ya Rabbi! Alemi Affet!..HAYIRLI CUMALAR..

edayurt dedi ki...

SELAMLAR CANIM NERELERDESİNİZ SİZ GÖRÜŞEMEDİK-MEMNUN OLDUM MESAJINA-SEVGİYLE KAL GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE ÖPÜYORUMCANIM