08 Aralık 2008

Kurban Bayramı

HERKESE MUTLU VE HAYIRLI BAYRAMLAR DİLERİM ARKADAŞLARIM...

28.11.2008
SOBELENDİMMMM
Canım arkadaşım Acigül( http://acigul.blogcu.com/) beni sobelemiş bende biraz gecikmeli olarak cevaplarımı sizlerle paylaşıyorum.Herkese selamlar ve sevgiler...
ADINIZ:Nuray
EVLİMİSİNİZ:Kesinlikle evliyim ikide şekerlerim var.
MESLEĞİNİZ:Hacettepe G.S.F. Resim bölümü mezunu olup 1994 den beri resim öğretmeni olarak görevimi yapıyorum.
NEREDE OTURUYORSUNUZ/NERELİSİNİZ:Ankarada vede Ankaralıyım(öz ve öz oralıyım)
EN SEVDİĞİNİZ MÜZİK TÜRÜ SANATÇI:Pop-rock-alternatif pop severim evlenmeden önce kulak aşinalığım var(şimdilerde türk-pop bu konuda mükemmel yabancıları aratmıyorlar).Yabancı müzik çok dinlerim sebebi ise evlenmeden önce ingilizce kursuna gidiyordum ve unutmamak için sürekli hafızayı canlı tutmak adına halen dinlerim.Klie minogue-Madonna...
EN SEVDİĞİNİZ FİLM VE SANATÇI:Matrix-sanatçı ise Brad Pitt
YAPTIĞINIZ SPOR VARMI:Koşuşturmaca sporu(sabah kalk-kızımı giydir-oğlanı giydir-kahvaltı hazırla-ortalığı topla-kendim giyiniyorum-oğlanı anneme bırakıyorum-kızı eşim bırakıyor o yokken kızıda ben bırakıyorum-okula yetişiyorum-öğlen eve geliyorum-yine acele ortalık toplama ve yemek-sonra kızı okuldan alıyorum-sofra hazırla-yemek yedir-ders çalıştır-sütlerini hazırla-yatır-eeeeee spora vakitmi kalır).İnşallah oğlan kreşe gidince seneye spora yazılmayı düşünüyorum
GİYİM TARZINIZ:Spor giymeyi çok severim ama işim gereği klasik giyinmek zorunda kalınca uyum sağlamak gerekiyor.Çılgın-değişik giyinmeyide severim ama daha el atamadım bi emekli olayım düşüncem...
EN SON OKUDUĞUNUZ KİTAP:Ayyar Hamza /Mehmet Alibey -Türk klasiklerinden
EN SEVDİĞİNİZ YAZAR VEYA YAZARLAR: Kemal Tahir/Orhan Kemal...
SİZİ MUTLU EDEN KİŞİ:Önce oğlum EFE çünki çok muzip ve şirin sonra kızım ELİF sırdaşım benim.
EN SEVDİĞİNİZ YEMEK VEYA YEMEKLER: Sulu köfte-mantı-köfte ile patates-tavuk
ÇOK SIKINTILI ANLARDA KURTARICINIZ KİMDİR:Önce ALLAH sonra annem.
HAYATINIZIN EN ÖNEMLİ OLAYI NEDİR: Ailemin bana desteği
SİZİN İÇİN SEVGİ NEDİR: İçtenlikle yapmacıksız sımsıkı sarılmak ve doyasıya kucaklanmak öpmek....
BAŞINIZA GELEN EN MATRAK OLAY:Geçen hafta arabamın düşen plakasını 3 saat sokaklarda aramak.Bulamayıp eve dönerken bulan kişinin apartman kapısına plakayı takılı bırakması.
SADECE 5 KELİME İLE KENDİNİZİ TANITIRMISINIZ:Gülmeyi-doyasıya dünyayı gezmeyi-keyif yapmayı-sosyal olmayı-sevdiklerimle sohbet etmeyi çok seviyorum....
Evet sorularımı cevaplamam bitti şimdi sobeleme sırası benim.Bende sevgili arkadaşım http://serhobi.blogspot.com/ yi ve http://www.nurumca.com/ yı sobelemek istiyorum arzu ederlerse yanıtlarını merakla bekliyorum.

28.08.2008
ARKADAŞLAR İLK DEFA SOBELENDİMMMMMM.
Canım arkadaşım http://gulayisler.blogcu.com/ beni sobelemiş,beni seçtiği için öncelikle kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum ve cevaplamaya başlıyorum bakalım ortaya benden neler çıkacak..
1-Blog yazmaya ilk defa nasıl başladın?
*Bildiğiniz gibi arkadaşlarım ben bir eğitimci olarak bu;"kamu çalışanları için başlatılan bilgisayar öğrenme kursları"sayesinde bilgisayarı kullanmayı öğrendim.Önceden de evde kendi kendime öğrenme safhasındaydım.Derken branşımın etkisi,tvde Derya Baykalın programı ve "google"dan kendi kendime örgü örnekleri ararken blogcu arkadaşlarımın bloglarını gördüm.Bende olurmu olmazmı derken heveslenip 25.02.2007 de blogcuda AİLEMCE yi açtım.Ardından bide kızıma açayım dedim 08.04.2007 de ELİFCİMCİME yi açtım.Bilgisayarımız bozulunca bir 9 ay kadar bloğumu fazlaca girip düzenleyemedim sonra kavuşunca blogcuya devam ettim.Sorunlar blogcuda oluşunca Temmuz 2008 de blogspota geçtim ve böyle bir blog başlangıcım oldu.
2-Blog yazılarının konusunun belli bir çizgide olması için özen gösteriyormusun?
*Tabiki bende önce bir tomurcukken sonra ortam oluştukça belli bir olgunluğa ulaştım.İnsan tecrübe ve deneyimlerle sonuca ulaşıyor.Önceleri kendimde bu rahatlığı bulamazken şimdi bunların hepsini aştığımı sanıyorum.Yazılarımı ve el işlerimi içtenlikle hazırlayıp yapıp yazmaya çalışıyorum.Blog sayesinde örgüyü ve evcimen olmayı sevdim,yaptıklarımı arkadaşlarımla sizlerle paylaşmayı sevdim.Hobiyle ilgili olan alanlarda konular seçmeye ve yayınlamaya özen göstermeyi sevdim...
3-Blog yazmayı daha ne kadar sürdüreceksin?
*Meçhul diyorum, çünki ruh halim ileride nasıl olur hiç bilmiyorum ama şimdilik devam etmekten yanayım.Güzel blogcu arkadaşlarımla daima birlikte olmaktan mutluyum ve ben onlarla varım..
4-Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden,senin için zorunlu bir hal almaya başladımı?
*Sanal bir ortam olsada alışkanlık yapsada bir bekleyiş içinde kalsakda zorunluluktan çok sevgi yumağında yuvarlanmaktan oluşmuş bir haz haline geldi diyebilirim.(Aramızda kalsın eşim bile beni blogdan kıskanıyor)Bir bağ ,bağlılık gibi oldu diyebilirim...
5-Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyormusun?
*İnsan kendini belli bir programda ve planda tutunca o boşluklarda blog yazılarını yazabiliyor ama gerçektende feragatta bulunuluyor.Ben genelde işlerimi bitirdikten sonra oğlum Efe öğle uykusundayken yada akşam on,onbir gibi bir-iki saat kadar vakit ayırıyorum.Ev işlerimi aksatmadan ihmal etmeden yapmaya çalışıyorum ama kızım Elif bu yıl okula başlıyor.İnşallah birlikte yürütmeye çalışırım tabi eşim seyahatlerdeyken daha rahat uğraşırım...
diyorum ve sobemi buracıkta bitiriyorum.İnşallah daha başka sobelerde de birlikte oluruz ve beni daha iyi tanırsınız...
Ben sobemi severek yazdım inşallah isimlerini yazdığım blogcu arkadaşlarımda severek bu geleneği sürdürürler ve bende onları sobeliyorum.İsimleri aşağıda bakmak isteyen arkadaşlarıma ve yazanlara kolay gelsin diyorummmmmm...
http://acigul.blogcu.com/
http://yapraksarma.blogcu.com/
http://hulela.blogcu.com/
http://boncukdevrim.blogcu.com/
http://elden-eve.blogspot.com/
http://ilmekilmek.blogcu.com/
Canım arkadaşlarım isimlerinizi yazdım sizleri buradan sevgiyle kucaklıyorum...
Canım SERHOBİ Blogcu arkadaşımın babasına ve kendisine buradan da geçmiş olsun diyorum sevgilerimle.

17 yorum:

nazardeymesin07 dedi ki...

Yagmur yüklü bulutlar gibi gelerek bizleri Bereketiyle donatan Ramazan ayınız Mübarek olsun... http://nazardeymesin07.blogspot.com

Suppruss Takı dedi ki...

Hayırlı ramazanlar bol bereketli sofralar mutlu hafta sonları.... sevgiler...

hobi elişlerim dedi ki...

canımsın.,,,özür dilerim yeni gördüm beni sobeledigini keşke bir mesaj yazsaydın.yada ben kaçırdım.gerçi ben epey oldu galiba aynı sobeye yakalanmıştım ama hoşuma gitti buradada görünce sevgilerimi bırakıyorum

ELBİSTANLI dedi ki...

Yüreğimden yüreğine giden yol güllerle bezeli soldurma o gülleri ey güzeller güzeli dostum unuttum sanma sakın dostluğumuz ezeli şimdi selamımı alsın dostların en güzeli...

BoncukDevrim dedi ki...

Bayram deme Nuray´im bayram deme :( gectigimis kurban bayraminda we yilbasinda Kirikkale´dey dim annemle kardeslerimle beraberdim bu bayram hersaman oldugu gibi ayriyim we de boynumm bükükk :( canimis saolsun demi insalah seneye olurumm...
sen neden bayram gelmeden bayram kutladinki sehir disina mi cikiosunn merak ettimm ? umarim herkes icin güsel bi bayram olur...
ayricaaa elif kesinlikle ismailabi benseri, efe senin benserin o makinan yalan sölüo sen bana bakk :)
gülmek sana yakisio yüsün hep gülsünn emii hepp bolee kahkahalar att ailenle cocuklarinla birlikte...sewgilerimi gönderiorum sana canim Ankaraya selamlar bostopraklarima selam et benden emi kocaman öptümm,devrim...

suppruss dedi ki...

Tüm sevdiklerinizle beraber kurban bayramınızı kutlarım... Sevgiler.

ilmekilmek dedi ki...

canısı kurban bayramın kutlu olsun, sana ve ailene mutluluk,evinize bereket getirsin... iyi akşamlar diliyorum... kal sağlıcakla...

lezzetpinari dedi ki...

Sevdiklerinizle beraber nice bayramlara...Bayramınız kutlu olsun

anne dedi ki...

İYİ BAYRAMLAR MUTLU YARINLAR SEVDİKLERİNİZLE BERABER SİZLERİN OLSUN.SEVGİLER SELAMLAR

örgücan dedi ki...

özlediysen git bul,kırdıysan af dile,kırıldıysan affet,seviyorsan söyle ;çunkü bugün bayram.Bayramınız kutlu olsun,güzelliklerle dolu nice bayramlar diliyorum.

gulaysem dedi ki...

BAYRAMLAR BEREKETTİR, UMUTTUR, ÖZLEMDİR. YARINLAR NİYETTİR. KESTİĞİNİZ KURBAN VE DUALARINIZ KABUL OLSUN, SEVDİKLERİNİZ HEP SİZİNLE OLSUN.. BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN...

orgu38 dedi ki...

İyi bayramlar.Herşey gönlünüzce olsun.Nice güzel bayramlara

birdutmasali dedi ki...

çok tesadüfen geçerken ADAŞIMa bir merhaba demek bayramını kutlamak istedim.
iyi bayramlar adaş öğretmenim :)
SEVGİLER nUNU

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim, daha nice güzel bayramlara tüm sevdiklerinle birlikte insallah.

örgücan dedi ki...

güzelliklerle kal arkadaşım,sevgiler

elörgüleri dedi ki...

selam
İyi akşamlar etkinlik için örgü hazırladım alabilirsin sökülmüş yünleri değerlendirdim kolay gelsin basarılar diliyorum.
http://nurunorguleri.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

Düşünce ben yorum ve sorardı temiz tema, bunu kendin için yaptın? Gerçekten's awesome!