05 Nisan 2009

ÇANTALAR....ve ÖDÜL

ARKADAŞLARIM 1 AYDIR GÜNCELLEYEMEDİĞİM BLOĞUMU NETTEN ÇANTALARLA SÜSLÜYORUM.FOTĞRF MAKİNAM YENİ OLDUĞUNDAN PC YE RESİM AKTARMAYI GERÇEKLEŞTİREMEDİM.SİNİRDEN KUDURUYOM........SEVGİLER Güzel arkadaşım http://yaseminlerim.blogcu.com/ beni "smart blogger award" ödülüne layık görmüş kendisine çok teşekkür ediyorum ve bende 3 nisanda tanıştığım "ANKARALI blogcular" toplantısındaki arkadaşlara ve tüm sevenlere veriyorum.Herkese sevgiler yolluyorum.
1-ödülü verenin linkini
2-ödülü verdiğin kişilere haber vermek
3-bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek diyerek kurallara uyuyorum.....
http://nilss.blogcu.com/,
http://oruk.blogcu.com/,
http://yemekkahvekokusu.blogcu.com/,
http://fatoca.blogcu.com/,
http://glnrylmz.blogcu.com/,
http://nerimandaninciler.blogcu.com,/
http://nurdaninmutfagi.blogcu.com/,
http://sabay06.blogcu.com/,
http://yaseminindefteri.blogcu.com/
evet arkadaşlarımız isterlerse ödüllerini vermekten zevk duyarım.....
*************************************************************************
HERKESE HAYIRLI KANDİLLER DİLİYORUM VE KADINLAR GÜNÜMÜZÜ KUTLUYORUM ARKADAŞLAR Selamlar arkadaşlarım bu çantamı daha önce bitirip resimlerini sergilemiştim ancak sapları hoşuma gitmedi tekrar söküp malzeme alıp(astar,kudale,çanta sapı...)yeniden yapılandırdım ve içime daha çok sinen bir çanta oluşturdum.Alt resimlerdeki kızıma başladığım o örgü şortuda söktüm tunus işi olarak kızımın şortunu devam ettiriyorum.Bitirince onuda sizlerle resimlerini paylaşıp fikirlerinizi alacağım.Bu aralar telaştayım ev taşıma telaşem olacak mayıs haziran gibi o yüzden biraz aksaklıklarım çıkabilir.Evet herkesi gönülden öper sevgilerimi sunarım güzelliklerle dolun....
HERKESE BOL BOL KAZANÇLI VE MUTLU YILLAR DİLİYORUM SEVGİLİ ARKADAŞLAR.......SEVGİLERLE DOLUN BU YIL

38 yorum:

nurmutfakta dedi ki...

Yine yeni bir yıl var kapımızda. 2009 yılına gireceğimiz şu günlerde istediğiniz her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle. Geleceğinizi oluşturacak her yeni gün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi mutlu edecek şekilde olsun! İyi Seneler

suppruss dedi ki...

"yeni yılda herşey gönlünüze göre olsun .mutluluklar"
http://supprusstaki.blogspot.com
http://supprussceyiz.blogspot.com

mavis62 dedi ki...

mutlu yıllar canım.sevgilerimle

Adsız dedi ki...

canımsın ya.Sevdiğim blogcular arasındasın.Seni nasıl ihmal etmişim.özür dilerim.canım ben unutursam sen hatırlat..Sana çok güzel bir yeni yıl diliyorum.Sağlıkla ve ailenle huzur içinde sevgiler.

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım yorum yazdım isimsiz gitti sanırım..

nazardeymesin07 dedi ki...

iyi akşamlar örgünün bitmiş halini bekliyoruz kolay gelsin arkadaşım

nazardeymesin07 dedi ki...

iyi akşamlar örgünün bitmiş halini bekliyoruz kolay gelsin arkadaşım

ELBİSTANLI dedi ki...

S.A.Aşure gününüz mübarek olsun.Tüm islam alemine hayırlara vesile olması dileğiyle sağlıklı, bereketli hayırlı günler diliyorum..

ELBİSTANLI dedi ki...

canım benim uyarın için teşekkür ediyorum anlış anlayacak bişey yok canım aksine sevindim.sağolasın bende tedbir aldım bu saate kadar uğraştım inşallah düzelmiştir.yine aynı şey tekrarlanırsa bildirirsen çok sevinirim.hayırlı geceler

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım demek örgücükde konuşuyor.bu yemek değilki hemen aynı gün sunulsun.haliyle zaman alıcak.sabretsin biraz değilmi?sevgiler canım

orgu38 dedi ki...

Merhaba uzun süredir bloğunu ziyaret etmemiştim degişik şeyler buldum .Çalışmaların aynı şekilde devam etmiş.Örgünün bitmiş halinide görmek isteriz.

ELBİSTANLI dedi ki...

EY RABBİM SEN FİLİSTİNLİ KARDEŞLERİMİZİN YAR VE
YARDIMCISI OL.ONLARI SİYONİSTLERE KARŞI MUZAFFER KIL...
RABBİM VEFAT EDEN HER FİLİSTİNLİNİN SAÇ TELİ
KADAR İSRAİLOĞULLARINA GAZAP İNDİR.Amin.hayırlı geceler.

seragun dedi ki...

Nuraycım ,ugrayamıyorum şu aralar.etk,nlik şubat ayı evsahiplşiği sırası elay da ama o araverdim yazmış.yanıt gelmezse sen olmak istermisin.yanıtını bekliyorum canım.sevgilerimi bıraktım

seragun dedi ki...

Hiç bir sorun yok canım.gitmeden duyurunu yaparsın ev sahibiyim şu tarihten itibaren yayınlıyacagım yoprum bırakın diye.vaktin varsa blogları dolaşıp davet edersin kişileri,arada bir etkinlik bloguna ugrayıp oraya yorum bırakan varmı diye bakarsın şubat ayı bölümüne.başka zor bir şeyi yok,senin etkinliğe daha çok renk getirecegini biliyorum.diledigin her şeyi sorabilirsin.yorumu onaylamam.seragüne tabi.etkinlik blogu onaysız yayınlıyor.öpüyorum arkadaşımı

ELBİSTANLI dedi ki...

s.a.arkadaşım huzurlu ve bereketli güzel bir dileğiyle şimdiden hayırlı cumalar diliyorum.sevgiler.

gulayce dedi ki...

İYİ GECELER ARKADAŞIM HER ŞEYDEN ÖNCE HAYIRLI CUMALAR CUMAN MÜBAREK OLSUN.ETKİNLİĞE SEVEREK KATILIRIM YAPMIŞ OLDUĞUM GÜZEL KIRK YAMA YATAK ÖRTÜM VE KIRLENTLERİM VAR.ETKİNLİĞİN KESİN BAŞLADIĞI ZAMAN TEKRAR YAYINLARIM ÖNCEDEN YAYINLAMIŞTIM SAYFAMDA. İYİ TATİLLER http://gulayce.blogcu.com

mavis62 dedi ki...

Etkinliğe katılmayı isterim tabi ki arkadaşım.şu an bir hazırlığım yok.inşallah bişşeyler bulurum o güne kadar.bol katılımlı etkinlik olmasını dilerim.sevgiler

örgücan dedi ki...

selam arkadaşım,etkinliğe katılmaya çalışacağım,tabi senin güzel bloğuna yakışır birşey olsun istiyorum,ayrıca bu etkinliklerin çok yararlı olduğuna inanıyorum,görüşmek dileği ile sevgiler.

Adsız dedi ki...

Canm tabiki seve seve katilirim eskileri yenileyelim ,sana iyi tatiller gelince gorusmek dilegiyle,sevgiler,yaseminlerim,

gulayce dedi ki...

35. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
http://birdemliksohbet.com
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
26 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 9SUBAT 2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 35” EV SAHİBESİ OLARAK http://gulayce.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 35.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

gulayce dedi ki...

İYİ GECELER P.D.Ç.S.ETKİNLİĞİ 35. EV SAHİBESİ OLAR SİZİ ETKİNLİGE DAVETE GELDİM TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM SEVGİLER
HTTP://GULAYCE.BLOGCU.COM

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım örgüden şort fikri çok güzel valla..tebrik ederim etkinliğin için.ama öyle bir yeteneğim yok malesef.ama takip eder birşeyler öğrenmeye çalışırım sevgiler

yasamladans dedi ki...

merhabalar etkinlik resmimi sayfamda yayınladım..ALabilirsiniz..sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba, etkinliğinize ben de bir kırkpare çalışmamla katılmak istiyorum. Arzu ederseniz sayfamdan alabilirsiniz.
www.akrepburcu58.blogcu.com

örgücan dedi ki...

selam,etkinliğe misafir yoğunluğundan katılamadım,ama katılımların hepsine baktım hepsi çok güzeller,hepsi de senin bloğuna yakışır güzellikte ,ne kadar değişik fikirler ortaya çıkıyor değil mi,emeğine sağlık arkadaşım,güzelliklerle kal

boncukdevrim dedi ki...

Yürek dikene konsa,kanimiz dosta gider.
Güller vuslatlansa canimiz dosta gider.
Sevgiler dua olur,dualar dosta gider.
Bu dost dostuan hayirli kandiller diler.

nurdanorguler. dedi ki...

selam
Bugün Peygamber efendimizin doğduğu gündür. Peygamber efendimiz yılında rebiül evvel ayının gecesi doğmuştur. Her yıl bu günde müslümanlar peygamberimizin dünyaya gelişini dualarla anarlar. Bu gece eller semaya kalkar, yürekler yaratana onun için açılır. Kandiliniz mübarek olsun.
nurunorguleri

Mualla Erdin-Suppruss Takı dedi ki...

Kadınlar günün ve kandilin kutlu olsun,sevgiler.

www.yapraksarma.blogcu.com dedi ki...

canım kalp kalbe karşıdır diye boşa dememişler.valla dün aklımdan geçtin.gelip bende seni kutlayacaktım ama nasıl oldu unutum..sevgilerimi bırakıyorum canım.şortu neden söktün ki?çok güzeldi

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor elerine sağlık hoşçakal bende ankara öveçlerdeyim HTTP:/fatoca.BLOGCU.COM

Adsız dedi ki...

çalışıyorum sayılır 2. caddede iş yerim var su bayisiyim buradaki bazı okullara su gönderiyom belki arasında seninde okulun vardır .birine yorum yazmıştın öveçlerdeyim diye orda yorumunda okudum bense merak ediyodum blogcular arasında buralardan biri varmı diyesende çok beceriklisin kendine haksızlık ediyosun hoşçakal HTTP:/fatoca.BLOGCU.COM seni sayfama nasıl eklerim basınca direk senin sayfan çıksa ben blogcu oldugum için beceremedim

Adsız dedi ki...

selam bende salı pazarına yakınım PAZARTESİ için bir bakıyım sana not bırakıcam iyi olur tanışmak bu ayki blogcular ankara buluşmasına katılmayı düşünüyorum müsait olursan beraber gidelim.bizimki billur su diğil telefon vermek isterdim ama buradan ne kadar doğru olur bilmem yada birdahaki sefere numarayı yazıyım anlaşalım yada sen bana yaz yayınlamayalım o zaman bizden başka kimse göremez fatoca

Adsız dedi ki...

CAMIM ben bloguma resim ekleyemiyom kota dolu diye yazı çıkıyo napmam lazım hoşçakal fatoca

Adsız dedi ki...

canımcım nerelerdesin hiç sesin çıkmıyo fatoca

Adsız dedi ki...

canım önce annene hoş geldin diyim elife geçmiş olsun okulda böyle seyler olur.senbenden iyi bilirsin inşallah bukarla kalır.benim çocuklarada buna benzer şeyler olmuştu birde benimkiler okulda ne hastalık varsa getirir biri digerine bulaştırırdı.bende bu dönemlerden geçtim. ama inan büyüdükçe sorunları okadar büyüyoki bazen keşke hep küçük kalsalardı diyorum. bende moralman pek iyi digilim bir ara telde anlatırım ünüverstede okuyan oglumun biraz problemleri var fatoca

Adsız dedi ki...

Allah affeden ve bagislayandir, unutmayalim.. Eller semaya kalkip, yürekler bir atinca bu gece, gözler sevinç yaslariyla dolacak.. cumanız mübarek, dualariniz kabul olsun!
şehitlerimizin ruhları şad olsun...vatan millet sağolsun...
______##########______________
_____#############____________
____##############____________
___#######______###___________
___######________##__##_______
___######____________###______
___#####_____________######___
___#####____________#######___
___#####___________#######____
___#####____________######____
___#####_____________######___
___######____________###_##___
____######_______#___##_______
____#######____###____________
_____############_____________
______##########______________
________######________________
www.blogcu.com/metekan

Adsız dedi ki...

selam canım probleminden anlamadıgım için yardımcı olamıycam üzgünüm .cumartesi günkü toplantıya gidelimmi ne diyosun ben işe bu ara ara sıra geliyom bu yüzden evdeki bilgisayar iş yerine getirdik ancak işden girebiliyorum.bende ugraşıyorum hoşçakal fatoca

Mualla Erdin-Suppruss Takı dedi ki...

Mutlu sıcacık, bol günesli hafta sonu diliyorum, sevgiler.
Üstteki çantaya da bayıldım.
http://supprussceyiz.blogspot.com
http://supprusstaki.blogspot.com