28 Şubat 2009

ETKİNLİK

Harika arkadaşlarsınız sizler bu ayki etkinlik bugün son buldu ama ben sizleri çok seviyorum benimle bu ayki etkinliğe katılıp yalnız bırakmadınız.Önderlik yapan ve bana bu fırsatı veren sevgili arkadaşımız SERAGUN(Zehra'ya)a ve sizlere çok çok teşekkür ediyorum mutluluk sizi hiç bırakmasın diyorum.iyi akşamlar....
*******DUYURU*******
Canım arkadaşlarım sizden bir isteğim VAR etkinlikteki işlerden en çok beğendiğinize isim belirtmeden YORUM yazarak belirtirmisiniz..çünkü SERAGUN arkadaşımız ayın çalışmasını yayınlayacak...dikkatiniz için teşekkürler.....
"sevgili katılımcı can arkadaşlarım etkinliği başlatan SERAGUN arkadaşımızın ve geçici evsahibesi olarakda benim linklerimizi yazınızda belirtirseniz güzel bir jest olur.Özellikle belirttim bazılarımız unutmuş durumda sevgilerimle!!!!!!"
CANIM ARKADAŞLARIM BU ŞUBAT AYININ YENİ EV SAHİBESİ BENİM.SEVGİLİ ARKADAŞIM http://seragun.blogcu.com/ UN ÖNDERLİĞİNDEKİ"ESKİLERİ YENİLEME"yada DEĞERLENDİRME ETKİNLİĞİNİ BU BLOGDA SİZLERLE PAYLAŞACAĞIZ KATILMAK İSTEYEN HERKES YORUMLARIYLA BANA ULAŞABİLİR.NEDEN YORUM ÇÜNKİ BEN 9 ŞUBATA KADAR ANTALYAYA TATİL İÇİN GİDİYORUM VE MESAJLAR SİLİNEBİLİR DİYE GÖZDEN KAÇSIN İSTEMİYORUM.28 ŞUBAT SON KATILIM TARİHİ.BENDE 28 ŞUBATTA KADAR YAYIN İŞLERİYLE UĞRAŞIP- SIRAYLA İŞLERİNİZİ YAYINLAMA FIRSATI BULURUM .SİZLER SÜPERSİNİZ VE HERKESİN YETENEKLERİ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ SİZLERİ SEVİYORUM VE SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM..........
*************************
ETKİNLİKLERİMİZ
1-İlk olarak şubat ayı etkinliğini http://hobievigardenya70.blogspot.com/ arkadaşımızdan; kızının bebeğini yenileyerek katılımından dolayı kendisine hem sevgimi hemde teşekkürlerimi sunuyorum.
"Bu bebeğimizi dedemiz yazın almıştı...adını papatya koydu kızım ama doyasıya oynayamadıbirlikte yatamadı.....Neden mi?Saçları naylon ve dökülüyordu.....ben de o saçlarını çıkardım,sarı ipim vardı onunla yeni saçlar yaptım..elbisesini de değiştirdik kızımla...kızımın küçülen bluzü elbisesi oldu bebeğimizin....şimdi kızım elinden düşürmüyor papatya bebeğini..."Görmek isteyenler blog ziyaretinde bulunabilir 2-Sıradaki arkadaşımda http://gulayce.blogcu.com/ dan kırkyama yatak örtüsü ve kırlentleriyle eşlik etti.buradan katkısından dolayı sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum "Kıryama tekniği ile dikmiş olduğum yatak örtüsü.Eski eteklerimi bozup diktim.Umarım begenirsiniz.Yapımı uğraştırıcı ama sevkli oluyor." Arzu edenler arkadaşımın bloğunu gezebilir. 3-Bir diğer katılımcı arkadaşımda http://aymuzese.blogcu.com/ güzel bir koltuk örtüsü sunumuyla bize eşlik etti.Kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. "Kumaş parçalarını eşit olarak kesip siyah iple birleştirdim. Yapımı kolay bir örtü çıktı ortaya."Bloğu gezmek isteyenler linktende ulaşabilir. 4-Evet bunlarda benim Antalyada tatildeyken oğlum Efeye yaptığım panduf yenileme işlemi.Kızım Elifindi altları eskimişti söktüm ve yeniden ördüm çok daha güzel oldular.Hatta komşular bile bu tekniği denemeye karar verdiler.Aslında ilk resimleme işlemini ev sahibi olarak ben açılış yapacaktım ama fotom gıcıklık yaptı.Sağolsun eşim bana bu yurt dışı dönüşünde yeni foğ.makn.sı getirmiş onunla çekim yaptım.Kızımla banada birasürü küpe getirmiş daha sonra yayınlarım.Tatilde eşim bi tarafta idi ben bitarafta idim şimdi çok şükür kavuştuk ...şimdi aile toplandı....5-Asıl başlatan ve yaratıcı evsahibemiz canım arkadaşım http://seragun.blogcu.com/ nun yaptığı Barbie bebek askısını bizlerle paylaşıyor.Kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. "barbie bebek askılığı için küçük kızımın bacakları kopmuş ve yerine takılmayan oyuncak bebeği banlarla sardım.kolar ve baş zaten her biri bir yerde,elimde bulunan kalın tellerin uçlarını loop (yuvarlak kıvırma)yaptıktan sonra resimdeki gibi sabitledin,ayakları düz duramıyacagı için tutkalla çizmeli ve çizmeleride ağırca bir maddenin üzerine tutkalladım.kuruyunca elbisesini giydirdim".Bloğu gezmek arzusunda olanlar üstteki linkten erişebilirler. 6-Evet arkadaşlar buda çok güzel bir revizyon çalışması çokta şık olmuş.Arkadaşımız http://nergul.blogcu.com/ un ellerine sağlık kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum
"malum talebeye kolay ev vermiyorlaroğlımun oturduğu evde baya eski model mutfakepeyce yıpranmış dolap ve tezgahlarıbende bu tatilden faydalanım mutfağı revizyona soktum nasıl olmuş sizce"ziyaret etmek isteyenler görebilir güzel şeyler bulabileceğinizi düşünüyorum. 7-Sizlere güzel bir çantaya dönüşmüş kazağın başına gelebilen mucize bir iş sunuyoruz.Emeği geçen http://yasamladans.blogspot.com/ blog arkadaşımın kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum"Bu kazağımı çok severek almıştım ama doğru dürüst giyemeden yıkama kazası sonucunda küçüldü.Ve ben de çanta yaparak değerlendirmeye karar verdim..Yakasını kollarını dikiş yerlerinden kestim.Daha sonra askıları ve arka yüzündeki cebi için bu kolları kullandım..Böyle bir şey ortaya çıktı.."arkadaşımın bloğuna uğramak isterseniz link sizi doğru adrese yönlendirecektir. 8-Buda güzel bir kardeşimizden gelen süveter işi ,eski yünlerini değerlendirerek bir örgü oluşturmuş.Kendisi emeklerini http://nurunorguleri.blogcu.com/ dan sizlere sunuyor bende kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. "Eski yünleri değerlendirdim"Bloğu merak edenler link doğrultusunda gidip ulaşabilirler. 9-Canım ablam hiç senin işini yayınlamadan gidermiyim seve seve yayınlarım.İşte sizlere http://supprussceyiz.blogspot.com/ den güzel bir fular ile katılım işi.Kendisine buradan sevgimive teşekkürlerimi sunuyorum. "çok eskilerden yarım kalmış ve etkinlik için bitirdiğim ("malzemelerinin manevi değeri parayla ölçülemez")fularla katılıyorum. "Arkadaşımın işini yakından yada bloğunu görmek isteyenler linkten ulaşabilirler. 10-Arkadaşımız http://mavis62.blogcu.com/ un naylonlardan yaptığı birbirinden güzel çantalarla katılımından dolayı kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum
"Etkinliğe nylon poşetleri değerlendirme çalışmalarımla katılıyorum.Poşetlerin kesimini ve çantaların yapılışını daha önce bu ve bu sayfada anlatmıştım.Arkadaşıma kolaylıklar diliyorum."maviş arkadaşımızın bloğuna gitmek isterseniz link doğrultusunda gitmeniz yeterli olacaktır. 11-Etkinliğin diğer bir katılımcısıda http://safiyece.blogcu.com/ dan birçok sökülen kazağın yeniden örülümü ile oluşan bir battaniye ilekatılıyor kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum."MALZEMELER ..Eski giyilmeyen kullanılmayan kazaklar .4 Yıl önce evde nekadar eski kazaklar varsa sökdüm önce desenleri ördüm ve sonra kareleri ve uzun şeritleri ördüm . Örgü sıralarına uygun dikdim kenarlarınada 2 veya 3 sıra tıg işi yaptım . İlerde desenlerin yapılışını tetaylarını örerek resimlicem .Tersili yüzlü kullanabilinir . Koltukda kim üzeri açık uyuyup kalıyosa imdadına yetişiyo . Düz ve karelerdeki örgülerde kızım Sevda yardım etti teşekkürler .. "Blog gezimize devam ediyoruz arzu edenler linkten bloğa ulaşabilirler. 12- Evet şimdide aramıza kazak yenileme örgüsü ile katılan http://muazzezv.blogcu.com/ un işi bulunmakta ayrıca bu etkinliği başlatan "seragun" arkadaşımızın linkinede bloğunda yer verdiği için kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum.
"Küçülmüş siyah ve koyu pembe kazakları söküp iplerini birlikte kullanarak önüne saçörgü bırakıp yeni bir kazak ördüm:))"arkadaşlarımızın bloglarını gezmeden ayrılmayın buna değer hepsi...

13-İşte sizlere başka bir yenilenmiş çalışma daha geliyor.Arkadaşımız http://zeynebinceyizevi.blogspot.com/ un hazırladığı yastığı bizlerle paylaşıyor kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi buradan sunuyorum. "yastık'ta kullandığım kaneviçe zamanla yıprandığı için bi başka şekilde kullandımçiçeklerin kenarlarından zikzakla sardım saten ve güpürlerle'de süsleyince tekrarkullanıma hazır oldu .."blog ziyareti yapmak isterseniz link sizi istediğiniz yere götürecektir.

14- Ve karşınızda Kıbrıstan katılımıyla http://yaseminlerim.blogcu.com/ un yadigar masaörtüsünün yeniden hayatbulması...kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum." Annecigimin bana ceyizime koydugu cok kullandigim masa ortusunu bazi yerlerede yirtiklar oldu bende dantel isleyerek kapatmaya calistim nasil becerebildimi arkadaslar,yeniden kullanmaya hazirladim biraz degisiklik olsun ,eskileri yenileyelim yine kullanalim arkadaslar,sevgiler,"Blog arkadaşımızın kendisine linkinden ulaşabilirsiniz.

15-Sevgli http://murelce.blogcu.com/ un "sevgilerini" büyük bir enerji ile alıyorum ve kapı süsünü sizlere yayınlayarak bende kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum ."ben de evde kalan bir parça kumaş, biraz kurdele ve birkaç çiçekle yaptığım kapı süsü ile bu ayki etkinliğe katılmak istiyorum."isteyenler blog gezisini linkten sürdürebilir.

16-Sizlere kırkyama ile hazırlanmış çorap hurcuyla katılım yapan http://blogcuabla.blogcu.com/ a buradan kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum."ende bu etkinliğe kırkyama çalışmalarımdan artan kumaşaları değerlendirmek için yaptığım çorap hurcu ile katılıyorum. sizlerede tavsiye ederim çok kullanışlı bişey. ev halkı kaç kişi ise ona g öre yapın. hem çoraplar karışmayacak. yaz gelincede yıka ve kaldır. dolapta yer kaplamıyor. toz almıyor. yumuşatıcı kokusu gitmiyor. kış gelincede çıkarın giyin. pazarda satılan hurçlar çoraplara büyük geldiği için böyle birşey yaptım vede çok memnunum. söylemesi benden,yapması sizden."akadaşımın linkinden bloğuna ulaşabilirsiniz. 17-Farlı bir yenileme çalışmasıyla http://sersoyhobi.blogcu.com/ un eşantiyon saatin yeniden varoluşu kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum."Malum yılbaşında şirketler eşantiyon olarak bir çok urun dağıtır, işte bu saatte böylelikle benim elime geçmişti.. yuvarlak formu çok hoşuma gitsede içindeki o fosforlu mavi dekor duvarıma asla asamayacağım kötu bir göruntu veriyordu. evde bulunan deri parçası ve oyalarda kullanılan pullarla yeni bir tasarıma sahip oldu ve o da bende durumdan çok memnunuz :) dilerim beğenirsiniz"arkadaşımızın bloğunu görmek isteyenler linkten bakabilirler. 18-Boz topraklardan gurbetlerdeki boncuğumuza http://boncukdevrim.blogcu.com/ selamlar ederim.Oğlişine ördüğü değerlendirme iplerden oluşturduğu örgüsü için de kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. "Etkinlige oglusuma yaptigim kazak ile katiliyorum...Benim ipi biten ve cok aramalara ragmen bulunmamakta israr eden nitekim bulunamayan yarim süveterim söküldü ve pamuk ogluma kazak oldu :) cok ta güsel oldu oglusum hersaman ki gibi cok sevindi :)"canımın içinin bloğunu görmek isteyenler tabiki linke tıklayarak ulaşabilir. 19- Arkadaşımın ellerine sağlık kırkpare çalışmasıyla http://akrepburcu58.blogcu.com/ mun kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum. " Bu örtüyü Nazilli Halk Eğitim Merkezi'nin açmış olduğu kırkpare kursunda yaptım. Ortasındaki işlemeleri annemin genç kızken yaptığı makina nakışı peçetelerden keserek aldım."arkadaşımızın buloğunu linke tıklayarak gezebilirsiniz. 20-Güzel bir çalışma ile bizlere eşlik eden http://4ak.blogcu.com/ a buradan kendisine sevgimi ve teşekkürlerimi sunuyorum." Kızım oğlumun çalışma masasından isteyince piyasa araştırması yapmaya başladık en ucuzu 40 ytl den başlıyordu oysa kızım daha çok küçük sonra eşimin aklına bir fikir geldi kendimizin yapması eski tabure altı ve küçük suta aldık.evde olan üç farklı renkle rengarenk boyadık daha sonra 50 ytl ye winks kızları yapışkanlarından yapıştırıp vernikledik. ortaya muhteşem bir çalışma masası çıktı hem ucuz hem emeğin verdiği o heyecan çok güzel kızmda bayıldı . sizde yapın en az 30 ytl kara geçin şimdi den kolay gelsin."arkadaşımızın bloğunu merak edenler linkden ulaşabilir.

21.Güzel bir çalışmasıyla karşımıza gelen http://nurunorguleri.blogcu.com/ un "eski yünleri değerlendirme"işinin şıklığı gözlerimize hitap ettiği için katılımından dolayı kendisine teşekkür ediyorum

23 yorum:

aymuzese dedi ki...

sevgili arkadaşim bende etginliye katıldım blogcuma yayınladım gelip ala bilirsin kolay gelsin

ELBİSTANLI dedi ki...

Hepbareber birbirimiz için Ayet-el kürsi okumamız yarın benim blogumda
başlıyor inşaallah.listede adınız yoksa eklenmek ve okumaya katılmak için
bloguma ziyaretini bekliyorum arkadaşım.Liste tamamlandığında her
arkadaşımız için 1 adt okumanız gerekiyor.toplamda kaç adt okunacağı liste tamamlandığında belli olacak.hayırlı günler hayırlı haftalar..

gulayce dedi ki...

iyi akşamlar canım ben sayfama giriş yapamıyordum onun için kimseyle irtibata geçemedim çok iyi yapmışsın beni mutlu ettin sağol.etkinlikte size başarılar.kolay gelsin

ELBİSTANLI dedi ki...

Liste tamamlandı.Birbirimiz için ayet-el kürsi okumamız başlamıştır.listede sende varsın arkadaşım blogumu ziyaret edip kaç tane okuyacağını belirtirsen sevinirim.hayırlı akşamlar

ELBİSTANLI dedi ki...

canım allah razı olsun okuma bitti.yoğun ilgi oldu hamdolsun düşündüğümzüden çok daha kısa sürede okundu.daha önceden kaç tane okuyacağını bildirseydin eklerdim ama olsun seninkinide Allah kabul etsin hapimize duat.ayrıca blogumda listede olduğun için senin için de okundu canım.yine böyle okumaların için katılımını beklerim.hayırlı günler diliyorum bidenem..

suppruss dedi ki...

blogum da sana ödül verdim kabul edermisin?

herkesin ellerine sağlık, neredeyse
etkinliği kaçıracakmışım.

orgu38 dedi ki...

Bu ödülü sana vermeyi düşündüm .Gördüm ki hayranlarınız zaten vermiş bende verilmeyen arkadaşlara vermeya karar verdim.Hepimiz emegini ve yüregini ortay koyuyoruz.Etkinliğinde sana kolay gelsin.

ELBİSTANLI dedi ki...

Yine geldim yeni dua kampanyamıza desteğin için arkadaşım belkide çok olduğumu düşüneceksin ama yinede geldim işte Hasta bir kardeşimiz için salat-ı tefriciye okuyoruz blogumu ziyaret ederek bize katılımını bekliyorum arkadaşım.hayırlı geceler diliyorum.

elörgüleri dedi ki...

selam
İyi akşamlar etkinlik için örgü hazırladım alabilirsin sökülmüş yünleri değerlendirdim kolay gelsin basarılar diliyorum.

elörgüleri dedi ki...

selam
İyi akşamlar etkinlik için örgü hazırladım alabilirsin sökülmüş yünleri değerlendirdim kolay gelsin basarılar diliyorum.
http://nurunorguleri.blogcu.com/

Suppruss Çeyiz dedi ki...

Nuraycım biraz geciktim canım hadi gelip benim etkinlik fotoğrafımıda alıver canım

mavis62 dedi ki...

merhabalar canım.etkinlik çalışmamı ekledim.biraz geç kaldım.sana kolaylıklar dilerim.sevgilerimle

ELBİSTANLI dedi ki...

HZ.Muhammed ahlakı, HZ.süleyman saadeti, HZ.Eyübun sabrı, HZ.Yusufun güzelliği, HZ.Hamzanın cesareti, HZ.Ömerin adaleti HZ.Alinin bilgisive 124 bin Peygamberin duası sizlerle olsun.Cumanız mübarek olsun.Hayırlı geceler..

mavis62 dedi ki...

geçmiş olsun canım.şükür ki daha fazla bir şey olmamış.allah beterinden korusun.sevgilerimle.

boncukdevrim dedi ki...

Etkinligin songününe bakmaya geldim ii daha warmis :) insallah katilcam canimm,cimcimem katilcak mi ? o da katilsin :) oy yerim onun di$lerinii :)
Buaralar doguran dogurana patik yelek örmekten gina geldii :(
Katilim cok güsel kolay gelsin Nurayimm,keyifli bipazar günü gecir emi ...boztopraklarima selam et benden :)

murelce dedi ki...

merhaba canım,etkinlik için çaışmam hazır sayfamdan alabilirsin.bu arada bütün yapılanlar çok güzel.tüm arkadaşların eline sağlık.sana da kolay gelsin.
www.murelce.blogcu.com

Adsız dedi ki...

slm canım etkinlik için bir çalışmam var blogumdan alabilirsin. kolay gelsin. sersoyhobi.blogcu.com

boncukdevrim dedi ki...

Canim etkinligim sayfamda gelip alabilirsinn kolaygelsin ceniminici,öptümm

ELBİSTANLI dedi ki...

merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek selamlar sevgiler bırakıyorum.

ELBİSTANLI dedi ki...

MERHABA CANIM ANCAK DÖNEBİLDİM SANA DESTEĞİN VE KATILIMIN İÇİN ALLAH RAZI OLSUN CANIM.YASİN VE KURAN HATMİ ARAPÇA OLARAK OKUNMALI CANIM.SENDE BOL BOL SALAVAT OKURSUN İNŞAALLAH.ALLAH KABUL ETSİN BİTANEM.HAYIRLI GECELER..

muazzez dedi ki...

CANLARIM:)) SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ http://seragun.blogcu.com/ ÖNDERLİĞİNDE ESKİLERİ YENİLEME (DEĞERLENDİRME) MART AYI ETKİNLİĞİNİN EV SAHİPLİĞİNİ BEN YAPIYORUM DESTEĞİNİZİ BEKLİYORUM:)
KATILMAK İSTEYEN ARKADAŞLARIM BANA YORUM VEYA MESAJ BIRAKIRLARSA
GELİP ALIRIM. ETKİNLİĞİ BAŞLATTIĞIM 15 MART TARİHİN DE SIRAYLA YAYIMLARIM.SON KATILIM TARİHİ 31 MART
BENİ DESTEKLEYECEK BÜTÜN ARKADAŞLARIMA ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM:))

hobi elişlerim dedi ki...

AAAhyh bende aynı şeyi derdim.keşke emekli olsamda hobilerimle ugraşsam.onun için seni çok iyi anlıyorum.ama inan bana hobi yapmakta sıkıyor,çünkü ayrı bir işe dönüşüyor sanki.dönüşmese başedemezsin.bir yıl yeter hobilerin için yap yap nereye kadar.yaptıuklarını nereye koyacaksın.onlarıda değerlendiememek geriyor biraz.
genç ol çalış.saglıklı ol.çevren arkadaşların,sosyal hayatın var.ene güzelini yaşıyorsun şe anlarda aslında.nasılsa bir gün emekli olacaksın.
keşke ben hala çalışıyor olsaydım diyorum.bari bu kadar kilo almazdım.öpüyorum seni tatlı arkadaşım.
güzel yorumlarınada teşekür ederim

Adsız dedi ki...

Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
ekliycegim.