01 Eylül 2009

MERHABALAR

ARKADAŞLARIM DOSTLARIM BUGÜN BENİM VE EŞİMİN "EVLİLİK YILDÖNÜMÜMÜZ"DÜ......umarım bal tadında bir yıl daha geçiririz...inşaaallahhhhHERKESE MUTLU TATİLLER DİLERİM...(ve MOLA)
Sizlere yumuşacık cıvıl cıvıl"bebek battaniyeleri"ile güzel yaz tatilleri dilimek istiyorum.Artık dinlenme vakti geldi...aşağıda okulumda seminerlerin son gününde güzel arkadaşım vede meslektaşım Naime' nin annesinden el emekleri bunlar.Tamamen annesinin yaratıcılığı;peluş ve pamuklu pazenlerin dikiş ile birleşiminden oluşan harika işler.Aslında bunları geçen hafta yayınlayacaktım ama önceden yayınladığımla arası biraz açılsın istedim bugüne kısmet oldu.Arkadaşımın annesi Adanalı yani bu battaniyeler oralardan geldi.Maharetli anneannemiz bunları satıyor almak isteyen arkadaşlarıma buradan Tlf (Kudret Kayadelen tel:05056354584) nosunu veriyorumki rahatça ulaşabilirsiniz.Eğer ulaşamazsanız tabiki benim bloğuma yorum atarakda siparişlerinizi alabilirim.Ama gerçekten çok güzel ve orjinaller temiz ve itinalı yapılmış ben gördüm hepside süperler.Çeşitleri çoktu ben bukadar çekmişim....(siparişle alacağınız battaniyelerin ücreti:30 TL.bilgilenmek isteyenler tlfla tekrar arayıp sorabilir)...Evet iyi tatiller dileyerek biraz ARA veriyorum.Bloğumu yalnız bırakmadığınız için teşekkür ediyorum sevgiler..ARKADAŞLARIM MERHABALAR
Uzun zamandır burayı ilgisizliğimle başbaşa bıraktım.Niye derseniz şöyle kısaca özetleyim.Belki yazılarımdan anlayacağınız gibi kızım bu yıl 1. sınıftı onun telaşı götür getir,çalıştır,arkadaşlarının yaşgünlerine götür,okuma bayramları,23 nisanda ve 19 mayısta gösterideydi ona koşuştur,oğlumla ilgilendim,sene sonu kendi okulumda sergi hazırla,notları e-okula gir,düğünler,seminer çalışmaları(bu yıl bize ağır geldi çünki 2kere sunu hazırladım),eee bu arada rejimde yapıyoruz,arada eşimde sürekli yurt içi-dışı seyahatte(evin yükü bana kalıyor) derken birde bu geçtiğimiz pazartesi okulumdaki merdivenlerden basamağın başından sonuna gelene kadar düştüm.Doktara gittim iyiki kırık çıkığım yok ama yavaş yavaş çürümelerim başlıyor.Bunada şükür diyorum...işte böyle başımdan geçenler.Bu sebeplerle blogla ilgilenme işim askıdaydı.Tabiki sizlere daha önce yaptığım ve kullandığım bir saç tokasını resimlemek istedim.Kadife ipten yaptım çok kullanışlı oluyor.Nette bir çok örnekler var bu örneklerin birkaçını kızımın bloğunda görebilirsiniz.....umarım beğenirsiniz...sevgiler ....ayrıca buradan herkesin REGAİP KANDİLİNİ kutlarım Allah herzaman tekrarına erdirsin....
Kızıma babasının waikkiden seçtiği güzel bir etekti ama kuzuşum doğru dürüst bu eteği giymedi.Bende etek kadife olduğu için ona uygun kadife iple jilesinin üstünü örerek böyle bir elbise haline dönüştürdüm. Seragun un başlatıp Sersoyhobi nin Mayıs ayına yapmakta bulunduğu evsahibesine bu çalışmamı yolluyorum.Kendisine kolay gelsin...
Evet tüm çocuklarımızın "23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını"kutluyorum.Daha sonra kızıkın gösterisindeki resimleri sizlerle paylaşacam.Şimdi sizlere aşağıda örüp söktüğüm ve yeniden yaptığım kızım için olan örgü ŞORTunu göstermek istiyorum.Anlatımda çok iyi olmadığım için resimlerini yayınlıyorum.Başlamak isteyenlere kolaylıklar dilerim...

28 yorum:

elay dedi ki...

HAYIRLI AKŞAMALR CANIM.KIZINIZDA GÜZEL GÜNLERDE KULLANSIN ŞORTUNU.A.E.O.

Adsız dedi ki...

Ohhhhhh arkadaşımın ellerine saglık nede güzel örmüş. elifçede güzel günlerde giyer inşallah fatoca

Adsız dedi ki...

NURAY canım evet fırındada aynı tarifi yapabilirsin.fatoca

Suppruss Çeyiz dedi ki...

Ellerine sağlık Nuraycım,tabiki istersen yazıyı kopyalayıp bannerlarını tıklanacak şekilde esas yazından 2 saat önce ekleyebilirsin, 2 saat sonrada düzenleden eklemek istediğin yazı ve fotoğraflarını düzenleyebilirsin . İyi geceler bol güneşli hafta sonları,sevgiler.

http://supprusstaki.blogspot.com
http://anilerdin.blogspot.com

ilmekilmek dedi ki...

çok şeker olmuş, fıstığada çok yakışmış, iyi günlerde giysin canım, elceğizlerine sağlık, yeni bir hafta daha başlıyor,kolay gelsin sana... öptüm...

edaca30 dedi ki...

forum aılemıze hosgeldınız :)

boncukdevrim dedi ki...

Anneler günün kutlu we mutlu olsun nurayim seni we kuzucuklarini cok öpüorum,boztopraklarima selamlar...

Mualla Erdin-Suppruss Takı dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun.
Mutlu pazarlar,sevgiler.

http://supprussceyiz.blogspot.com
http://anilerdin.blogspot.com

Sersoy dedi ki...

merhaba canım bu ay eskileri yenileme etkinliğine ben evsahipiği yapıyorum. desteğini bekliyorum.

Adsız dedi ki...

canım geçmiş anneler günün kutlu olsun ellerine saglık hepsi harika bu hafta toplantı varmış naptın cumartesi günüymüş

Adsız dedi ki...

canım yorumda adımı yazmayı unutmuşum fatoca

Adsız dedi ki...

benimde gidip gitmiycem belli digil ama gitmeyi düşünüyorum bakıcam ayarlayabilirsem fatoca

ilmekilmek dedi ki...

günaydın tatlım nasılsınsın demicem yoğunsun belliki, neyse sağlıklar yerinde olsun...
gönlünce bir hafta sonu diliyorum sana, A.e.ol canımcım...

Adsız dedi ki...

canım ben cumartesi gidemiyom dükkandayım kimse yok bakıcak bu yüzden fatoca

Adsız dedi ki...

merhaba canım öncelikle guzel yorumun için çok teşekkür ederim. bu öykü sadece çalışan anneler için değil ki biz ev hanımlarınında çoğu zaman yaptığı şeyler.okuduğum zaman çoğu yaptığım şeylerden pişmanlık duydum. yeri geliyor benimde kızımla hiç vakit geciremediğim zamanlar oluyor. tabi telafi etmeye çalışıyorum.sizin işiniz daha zor hem ev hanımı, hemde iş kadınısınız. kaç parcaya bölünüyorsunuz. kesinlikle özüre gerek yok orası yorum bölümü her turlu eleştiriyede açıktır. bilakis çok memnun oldum yorumun için. teşekkür ederim.

http://acigul.blogcu.com

Sersoy dedi ki...

ilgin için teşekkur ederim. çalışmanı aldım canım ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım hayırlı günler dilerim canım çok güzel her ikiside bende böyle birşey yapmak istiyorum hamile olan kızıma modeli buldum ellerine saglık güzel günlerde giysin kızınız www.safiyece.blogcu.com

ilmekilmek dedi ki...

slm tatlım, çok şık olmuş eski etek yeni jilesi kızının, iyi günlerde kullansın... sana hayırlı cumalar diliyorum... A.e.ol...

ilmekilmek dedi ki...

nuraycım nerelerdesin canım, görü
nmüyorsun, okullarda tatil oldu şuan seminerler vardır herhalde yine okula devam sanırım, ve iyisindir inşallah, bir ses ver olurmu... görüşmek üzere tatlım... A.e.ol..

Adsız dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı bu mübarek gecenin büyüsüne kapılmanız dileğiyle, kandiliniz mübarek olsun arkadaşım.. www.safiyece.blogcu.com

ELBİSTANLI dedi ki...

Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir.Regaib Kandiliniz mübarek olsun!

ilmekilmek dedi ki...

ay canım benim çok çok geçmişler olsun, görünmez kaza işte geliyorum demiyorum, neyseki çürüklerle atlatmışsın, verilmiş sadakan varmış, Yarabbim beterinden saklasın...
canım tokanda çok hoş olmuş, özelliklede çorap koncu iyi fikir, bende yapıyım bari renk renk takarım, eline sağlık canımcım, gönlünce bir tatil geçir hakettiniz sonuna kadar, öptüm seni, kendine iyi davran, görüşürüz.

ilmekilmek dedi ki...

günaydın canım, mola vermişsin yaz boyunca yoksun sanırım ama dinlenmek hakkın bu kadar koşturmacadan sonra, yazı bol bol dinlenerek ve gezerek sağlıkla geçirmeni diliyorum, bende bu hafta sonuna doğru biraz memlekete kaçıcam bakalım nasip olursa bi 10-15 gün kadar olmıcam buralarda, battaniyelerde çok şık ve çok hoş olmuş yapan teyzemizin ellerine sağlık gerçektende, bol müşterisi olsun inşallah...
kendine iyi bak tatlım, görüşmek üzere... öptüm...

seragun dedi ki...

tatilin bitmedi galiba.umarum güzel geçiyordur benim güzel arkadaşım.dönüşte etkinlik bannerını değiştirirmisin yenisiyle

ilmekilmek dedi ki...

canım dönmemişsin daha, iyi gezmeler sana ve hayırlı ramazanlar...
sağlıcakla kal...

ilmekilmek dedi ki...

günaydın canım günaydın diyorum ama henüz gün ışımadı, sahurdan sonra uyku tutmadı bende pc başında buldum kendimi napıyım, bir bakayım arkadaşım neyapmış diye geldim evlilik yıldönümü yazını gördüm, bende seni ve eşini kutluyorum canım, nice nice seneleri sağlıkla mutlulukla, huzurla eskitmenizi diliyorum...
kendine iyi bak olurmu... biraz daha bakınayım gidip uyuycam, görüşmek üzere...

boncukdevrim dedi ki...

Bu gece kulun yalvaris ve yakarislarini Yüce Mevla'ya sunacagi ve O'nun sonsuz affindan, merhametinden, iyiliginden bol bol yararlanacagi umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayirli olsun!

eda dedi ki...

selamlar canım nasılsın-tesekkürler unutmadıgın için beni sevgiyle öpüyorum arkadasım
yemekkahvekokusu.blogcu