24 Kasım 2009

Kutlama

MESLEKTAŞLARIMIN VE KENDİMİN "ÖĞRETMENLER GÜNÜMÜZÜ"KUTLUYORUM....
Herkese selamlar..bu sıralarda sizlerle olan beraberliğimin arası bayağı uzadı.Biliyorumki bana ne oldu diye merak ettiniz.İtiraf edeyim elime elişi ile ilgili hiç birşey ne aldım nede yaptım.Karşınıza alıntılarla geliyorum.Böyle bir paspası yapmak hep hayalimdi...umarım kendimi buna hazırlar ve becerilerimi sizlerle paylaşırım.Ne oldu bilmiyorum ama ilgi alanım biraz spora kaydı.Onbeş kilo kadar verince evlenmeden önce yarım bıraktığım aktivasyonlarıma geri döndüm.Bunlar nemi...açıklayım AİKİDO ya başladım.Bir aydır gidiyorum oram buram acısada bir yıl bu sporu öğrenmeye gideceğim.Çocuklarımıda KARATE ye göndermeyi hedefliyorum.Yarınlarımız parlak değil heleki büyük şehirdeyseniz şansınız az...Biraz ustalaşayım TEKVANDO yu düşünüyorum şayet gücüm yeterse.Gelelim alttaki alıntı resimlere:morlu olan farklı bir tarzda bildiğiniz o sakallı ipten değil.Evdeki eskilerinizi değerlendirebileceğiniz bir türden iş.Ben çok beğendim yapılışını öğrenmek için 1-2 yıldır görüntü peşindeydim sonunda kavuştum.Diğeride bildiğiniz örgüden yapılıyor.Modeli hoşuma gitti paylaşayım dedim.Sözün kısası ikizler burcu olunca monotonluk bizi gerer oyüzden bir farklı açı arayışındaydım umarım yazdıklarımı başarıp hedefime ulaşırım.Uzun bir ara versemde yorum ve msjlarla sizlere yakın olmayı isterim.Okurken verdiğiniz sabır için teşekkürler.....
RAMAZAN BAYRAMINIZI İÇTENLİKLE KUTLUYORUM

10 yorum:

kizilciksurubu dedi ki...

Bayramin kutlu olsun canim. Tüm sevdiklerinle birlikte nice güzel bayramlara insallah.

ilmekilmek dedi ki...

günaydın canım, nasılsın, yeni dönem hayırlı olsun koşturmaca başladı, sana kolaylıklar diliyorum. sağlıcakla kal...

ilmekilmek dedi ki...

günaydın tatlım çok geçmiş olsun, buaralar herkeste var grip inşallah çok çabuk atlatırsın, yalnız aikido nerden geldi aklına şaşırdım okuyunca ama eminim sen bunuda başarırsın,kolay gelsin...

http://nerimandaninciler.blogcu.com/ dedi ki...

seelam nuraycım hemşerim .ben haftanın her günü müsait oluyorum canım çokk memnun olurum annnelede tanışırsam .benim tel nom varmı sende bilmiyorum seninki bend eyok yoruma yazarsan onaylamam tel nonu aldıkdan sonrada silerim .gelirsesniz çok sevinirim sakın çocukları getirmeyi unutma onlarla bekliyorum .iyi günler canım

yapraksarma dedi ki...

merhabalar ilk defa bir bayanın bu spora merak saldığını duydum.ne kadar güzel valla.belli belli bloga uğranmadığından belli valla.Erkek kardeşim ve çocuklarıda yaklaşık 2 yıldır falan yapıyorlar..Sevgilerimi bırakıyorum

yapraksarma dedi ki...

merhabalar ilk defa bir bayanın bu spora merak saldığını duydum.ne kadar güzel valla.belli belli bloga uğranmadığından belli valla.Erkek kardeşim ve çocuklarıda yaklaşık 2 yıldır falan yapıyorlar..Sevgilerimi bırakıyorum

ilmekilmek dedi ki...

günaydın canım, eminim sen hepsinide başarırsın, yalnız onbeş kilo vermek süper bişey keşke bende verebilsem ama nerdeeee, dediğin gibi bir aktivite olmalı mutlaka, benimde buaralar pek blogla ilgilenesim yok insan hep aynı heveste kalamıyorki değilmi, canım kendine iyi bak, seni öpmüyorum grip bulaştırmıyayım he he... bay...

Nica Crochê dedi ki...

:*¨`*:•. .•:*¨`*:•. - Pouca coisa é
--::: ........ /\,,,/\ ........ ::: - necessária para
--*: ........ (=“;“=) ....... :* - alegrar o dia de um amigo.
---*•“ ..... (“)_(“) ..... “•* - Basta dar uma
------*,. ................ .,* - passadinha
---------*•, ........,•* - e dizer: Eu
-------------`°?°´ - não esqueci de você!!!
1 abraço + 1 beijinho = Um carinho. mil bjss

birdutmasali dedi ki...

iyi bayramlar canım..
sevgiler güzellikler diliyorum.

aymuzese dedi ki...

Yeni yıl sana ve sevdiklerine sağlık,huzur,mutlu bir yıl geçirmen dileklerimle.