21 Ocak 2010

İLERİDE TASARLADIĞIM İŞİN GÖRÜNTÜLERİ

Arkadaşlarım yeniden hepinize merhabalar....epeydir blog ihmali yapıyorum ve doğal olarakda siz arkadaşlarım "bi geldi pir oldu " diyorsunuz.....bilmiyorum ama bu yıl değişimler geçiriyorum....ama sizlerle değişik alıntılarla yine geldim karşınıza...bu kez bunu yapan bir bey....dikişten anlayanlar için güzel bir paspas yada klozet takımı oluşturabilirsiniz......
Bu alttaki fotoğraflar yabancı bir blogdan alıntı yaptım.Önceden size belirttiğim mor renkli banyo takımının ana malzemesinin oluşturuluş aşamaları.Yorucu oyalayıcı ama harika bir göznuru sizlerle paylaşmak istedim

6 yorum:

kizilciksurubu dedi ki...

Kurban bayramin kutlu olsun canim, daha nice bayramlara insallah.

nazardeymesin07 dedi ki...

çok emekli ama güzel

ilmekilmek dedi ki...

canım nasılsın, paspas çok emek istiyor ama bitince süper olacak gibi, iyi geceler canım...

ilmekilmek dedi ki...

canım benim nasılsın, nerelerdesin, inşallah herşey yolundadır, bende arkadaşlarımı gezmeye çıktım yeni yeni, sınavı atlatıp rahatlamış olarak, canım ya aklıma gelmişken sorayım senin blogundaki bu yanda varya blog arkadaş listesi onu nasıl hazırlıyorsun hani iki saat önce,üç gün önce yayınladı gibi resimli veriyor ya onu merak ediyorum, sorucam sorucam unutuyorum acaba sadece blogspotculara özgü bişeymi??
canım kendine iyi bak, özletme kendini... öptümmm..

ilmekilmek dedi ki...

selam canım sende benim gibi pek bloguna uğrayamıyorsun sanırım, bende öyleyim buaralar, birazda sıkıldım sanırım ama kopamıyorumda, bakalım böyle idare ediyorum şimdilik, sağlık olsun tabi, sende iyisindir umarım, kendine iyi bak... görüşmek üzere, öptüm...

Roberta Granada dedi ki...

Merhaba, blogunuza, hepsi çok her zamanki gibi güzel aşk da, çeşitli yemek tarifleri,ile genel olarak ilgili meslekler Blog ziyaret
http://agulhaetricot.com
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://titacarre.elo7.com.br