08 Mart 2010

Yeni Evimiz

Arkadaşlar sizlere taşınacağımız evden biraz fotoğraflar hazırladım.Yaptığımız değişiklikleri sizlerle paylaşmak istiyorum.Sporun yanısıra birazda taşınma telaşı yaşıyoruz...Bu alttaki resim evimizin giriş kapısı...yan tarafa yüklük ve gömme dolap ayrıca içinde de vestiyer bölümü yaptırdık.Diğer yan tarafada bilgisayar gelecek.Bilgisayarın üstünede dolap yapılacak.... Üstte görünen oğlum çekimlerde beni yalnız bırakmadı.... Alttaki ve üstteki resimler salonumuz...eşim duvarın birkısmına organik taş istedi....ama çok pahalıya mal olacak diye bu şekilde yaptırdık....aslında ben ortada olsun istemiştim ama olmadı kısmet....klimamızda montaj olursa salonumuz tamam olacak. Alttaki ile üstteki resimler bizim yatak odası....duvar kağıdı biraz belli olabilmiş....tüllerimi yeniden yaptırdım ve rustik takıldı her odaya .Malum çalışan kadın olunca kolay yıkanan isteniyor... Kızımın odası kendisi gibi narin ...melek modelinden duvar kağıdı seçtim..... Oğlumda oyuncaklarıyla odasında hep oynasın diye deniz ve korsanla ilgili duvar kağıdı modeli seçtim ama umarım bıkmaz.... Burasıda mutfağımız...dolaplar yetmez diye karşılıklı benzeriden yaptırdık....masayı balkona alacağız.Yemeklerimizi sürekli orda yiyelim dedik manzara seyrederken içimiz açılsın...ama balkon camla kapatılıp birde ısıtıcı duvara monte edilecek.....
Burada normal tuvalet vardı kaldırttım klozet taktırdık....sabah işe giderken evde wc trafiği oluşuyordu....faciayı önledik... Banyoya yeni klozet takıldı-duşakabin ve dolap yapıldı....daha sonra lavobonun oraya ve diğer tuvalete de dolap yaptırmayı düşünüyoruz...kısmet Bu aralar hep ev dekorasyonları-tadilat gibi değişiklik yapan yabancı bloglar gezdim.Herkes kendi evini tanıtıp,dekorundan bahsediyordular.Bende böyle bir taşınma olayına girince hadi bakalım bende deneyim dedim sonuç nasıl olur....işte göreceğiz hep birlikte......sevgiler

5 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım işlerinizde kolaylıklar diliyorum yeni evinizde huzurlu sağlıklı günlwe geçirmenizi dilerim sevgiler http://mineakbas.blogcu.com

yaseminlerim dedi ki...

Canim eviniz hayirli olsun cok guzel ve kullanisli bir ev omur boyu mutlu olmaniz dilegiyle gule gule kullanasiniz sevgiler...

nerimaninmutfagi dedi ki...

selam canım ne güzel haberler aldım bi uğraım bizim kıza dedim sesi soluğu yok dedim bakdımki neler görüyorum aman allahım ne kadar mutlu oldum evin resimlerini harika bir ev allahım ağız datıyla oturmanı nasip etsin rabbim .huzurlu mutlu sağlıklı şekilde en güzel günler seninle olsun kocaman sevgiler-nerimandaninciler

aksungur46 dedi ki...

güzel evinizde sağlıklı,huzurlu ve sevgi dolu günler yaşamanız dileği ile sevgilerimi gönderdim.

Adsız dedi ki...

çok hoş ama biraz küçük sanki?