19 Ocak 2011

Merhaba

BLOG ÖDÜLÜM
Ödülüm için teşekkürlerimi sunuyorum ve kuralları kısaca özetleyim....ödülü kabul edip 15 kişiye haber verip bağlantı kuruyoruz.Ve Aymuzese arkadaşıma teşekkür ediyorum.İşte listem geliyor: Safiyece ,Yaseminlerim, Elbistanlım ,Seragun ,Nerimandaninciler , Örenanne, İlmekilmek , Nagice, Melosungoznuru, Nursunca, Zeynebinçeyizevi, Muazzez, Hulela ,Gönüldenele , Yapraksarma işte bukadar.....diğer isteyen arkadaşlarımda ödülden alabilirler.Kuralların dışına taşalım biraz.......
Merhabalar yine uzun aralar ve işlerin yoğunluğu blog akışını bozuyor.Tatil bitti tabiki iş hayatımda böylelikle başlamışda oluyor.Bende daha önceden ilgimi çeken işleri arşivden sizlere sunuyorum.Nereden ve kimden bulduklarımı not almamışım ama bazılarının linki üzerlerinde duruyor.Öncelikle alttaki resim çok kullanışlı...ceryandan çarpan kapılarımızın kollarına takarak önlem alınabiliniyor.Diğerleride çocuklarınızla birlikte yazın çeşitli süs oyuncakları yapabileceğiniz işler.Büyük ihtimalle herkesin severek yapabileceği tarzda....ben öğrencilerime örnek işler(atık malzemelerden) olarak almıştım.....

1 yorum:

perimasalim dedi ki...

merhaba.bolero çok güzel olmuş eline sağlık.renkleri çok hoş.