01 Mart 2012

Kendi kazağımı kızıma yaptım...

Alttaki beyaz olan Tiffanyden kızıma hamileyken almıştım.Üstteki siyahı kızım halen giyiyor.Bende değerlendirmek için kızıma kazak yaptım.Vaktim olsa kendiminkileride elden geçircem malum çalışan ev kadını olmak zor herşeye yetişemiyorum.Arşivimde yaptıklarım bayağı birikti ara ara fotoları sizlerle burdan paylaşcam.Umarım tasrımımı beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum sağlıcakla kalın....
Arkadaşlar bu güzelim klozet takımını ben yaptım demek isterdim ama çok sevdiğim arkadaşım Sevdacımın o hünerli ellerinden çıkıverdi bu işler.Umarım beğenmişsinizdir kendisi satışınıda yapmakta....sipariş vermek isteyenler yorum atabilir ...esenlikler dilerim....










KAAAAAARRRRRR...............................Evimin balkonundan kar manzaraları......kızım ve oğlumda binamızın arkasında gördüğünüz gibi kar yağarken kar oynamanın tadını çıkartıyorlar......keşke çocukluğumdaki kadar kar çok yağsaydı...belkide ben çocuk boyumla karı çok yüksek sanırdım...olsun yinede bu doğa mucizesiyle oynamak eğlenceli değilmi?.....

Hiç yorum yok: